אלגוריתם

לא SEO או תוכן משווק יכול לחזות במדויק מה כל עדכון עתידי ייראה. אפילו כמה עובדי גוגל לא מבינים את כל מה שקורה עם מנוע החיפוש הדומיננטי ביותר באינטרנט.

אבל לחשוב על זה ככה: מנועי חיפוש בנויים לשרת אנשים.

אנשים משתנים. פשוט וקל.

וכאשר ההתנהגות שלנו משתנה, הטכנולוגיה מתפתחת כדי לעמוד בקצב הצרכים והרצונות שלנו.

לכן, מנועי החיפוש צריכים להשתנות מדי.

לדוגמה, לפני עשור, לא היו לנו פלטפורמות מדיה חברתית כמו Facebook, Twitter ו- Pinterest כדי לסייע בשינוע תנועה לאתרים שלנו.

כמו כן, לא חשבנו פעמיים על תנועה בנייד או על שיטות עבודה מומלצות להגעה למחפשים שהיו בתנועה, מפני שמיליוני המחפשים לא היו קיימים.

מהר קדימה כדי להציג את היום שבו מגמות השיווק נראה לשנות בן לילה. כלים חדשים וטכנולוגיה מופיעים בהודעה של רגע.

בגלל זה, גוגל באופן קבוע tweaks כיצד הם מתייחסים דירוגים, קישורים, ובעיקר תוכן בעקבות אלה שינויים מהירים.

אבל בליבת השינויים באלגוריתם של גוגל היא מטרה פשוטה: לספק את חוויית המשתמש הטובה ביותר האפשרית.

בהתחשב בכך ש- Google מטפלת ביותר משני טריליון חיפושים בשנה (כלומר כ -40,000 עותקים בכל שנייה), אפילו השינויים הקטנים ביותר באלגוריתם שלהם יכולים להשפיע באופן מסיבי על כל אתר נתון.

האתר שלך, האתר שלי, אתה שם את זה.

תוכן משווקים יש הרבה כדי לשמור על קשר כאשר אתה מחשיב את 200 דירוג גורמים שתוארו על ידי גוגל.

כן, מאתיים.

ישנם מספר גורמים אשר למעשה אינם בשליטתנו, כגון הגילאים של האתרים שלנו ואת שמות התחום.

עם זאת, רבים של גורמים אלה הדירוג נמצאים בשליטתנו. אלה קשורים בעיקר תוכן ייחודי, אופטימיזציה בדף, ואת הבחירה של קישורים. למעשה, יש לנו יד באופן שבו Google מטפלת בדירוגי החיפוש של האתרים שלנו.

במילים פשוטות, אתרים שנשארים בצד הטוב של Google נוטים יותר לדרג. אלה המנסים לשחק את המערכת סובלים מעונש בדרך זו או אחרת.

למרבה המזל, Google שקופה למדי בנוגע לאופן שבו הם יכולים לעזור לדרג אתרים. מצד שני, יש כמה היבטים "נסתרים" של עדכוני האלגוריתם של Google שיכולים לפגוע באתרים שאינם חושדים.

וזו בדיוק הסיבה שיצרתי את המדריך המעמיק הזה.

גוגל פרסמה חמישה עדכוני אלגוריתם גדולים, בשם (בסדר כרונולוגי) פנדה, פינגווין, יונקי דבש, יונה ופרד. בין העדכונים העיקריים האלה, מהנדסי גוגל עשו גם כמה אלגוריתמים tweaks שלא היו מפורסמים בכבדות, אבל עדיין עשויה להיות השפעה על דירוג האתר שלך בתוצאות החיפוש.

למטה, אני כבר שבור כל אחד האלגוריתם העיקרי של גוגל שינויים חתיכת פיסת.