גוגל

איך מנוע החיפוש של גוגל באמת עובד

מנוע החיפוש של גוגל מורכב מבחינה טכנית.

ישנם מאות (יש אומרים אלפי) של גורמים שונים נלקחים בחשבון, כך מנוע החיפוש יכול להבין מה צריך ללכת לאן.

זה כמו קופסה שחורה מסתורית, ומעט מאוד אנשים יודעים בדיוק מה יש בפנים.

עם זאת, החדשות הטובות הן כי מנועי החיפוש הם למעשה די קל להבין.

אנחנו לא יכולים לדעת כל גורם בודד (מתוך מאה או אלף), אבל אנחנו גם לא צריכים.

אני אביא את זה אל הבסיס עם שיטה פשוטה לרצות את Google, דרגה גבוהה יותר, ולהביא יותר תנועה באתר.

אני גם אציג לך חלק מההתפתחויות האחרונות, כמו RankBrain, שעוזרות ל- Google לנחש מה אתה מחפש באמת (גם אם אינך מקליד אותו).

אבל קודם כל, אני הולך לך דרך בדיוק איך מנוע החיפוש של גוגל באמת עובד, כך שאתה יכול לראות שזה לא כל כך קשה להבין כפי שאתה עשוי לחשוב.

כיצד מנועי החיפוש לסרוק את האינטרנט?
העבודה הראשונה של גוגל היא 'לזחול' באינטרנט באמצעות 'עכבישים'.

אלה הם תוכניות אוטומטיות קטנות או בוטים כי לסרוק את "נטו עבור כל מידע חדש.

עכבישים ייקח הערות באתר האינטרנט שלך, מן הכותרות אתה משתמש בטקסט על כל דף כדי ללמוד יותר על מי אתה, מה אתה עושה, ומי עשוי להיות מעוניין למצוא אותך.

זה אולי נשמע פשטני על פניו.

אבל זה לא הישג קטן בהתחשב בכך יש בכל מקום בין 300-500 דפי אינטרנט חדשים שנוצרו בכל דקה אחת של היום.

אז האתגר הגדול הראשון הוא לאתר נתונים חדשים, לרשום מה זה, ולאחר מכן לאחסן את המידע (עם קצת דיוק) במסד נתונים.

העבודה הבאה של Google היא להבין כיצד להתאים בצורה הטובה ביותר ולהציג את המידע במסד הנתונים שלה כאשר מישהו מקליד שאילתת חיפוש. שינוי קנה מידה הופך להיות בעיה נוספת, אם כי.

Google מעסיקה כיום למעלה משני טריליון חיפושים בשנה אחת. זה רק ממיליארד דולר בשנה ב -1999.

זה בערך גידול של 199,900% נפח בשבע עשרה השנים האחרונות!

אז המידע במסד הנתונים שלו צריך להיות מסווג כראוי, מחדש, ומוצג בתוך פחות משנייה לאחר שמישהו מצפה לזה.

והזמן הוא של המהות כאן. מהירות זוכה, על פי מריסה מאייר בחזרה כאשר היא עבדה עבור גוגל לפני יותר מעשור.

היא דיווחה כי כאשר הם הצליחו להאיץ את הזמן הדרוש לטעינה של דף הבית של מפות Google (על ידי צמצום בגודל הגודל), התנועה זינקה ב -10% תוך שבעה ימים ו -25% רק שבועות ספורים לאחר מכן.